Tuesday, February 11, 2014

Hala Bulamadım...

Bloga "ayna ayna söyle bana" yaklaşımıyla dönmüş bir insan olarak söyleyeyim, bu ibne blog "al canım sana fikir, haydi bak bunu yaz" diye ilham veren birşey değil(miş). "Düşündüm Bulamadım" diye yazı yazınca bir mucize olacak, ne yazacağımı bulucam sandım demek, olmadı. E ama bu biraz da sizin kabahatiniz değil mi? Az yorum yazın, takibe alın filan birşey yapın lan, kime yazıyoruz olm biz bunu?
Bir daha geldiğimde buraları dolu görücem; Entel bacımın dediği gibi, "insan okusun diye yazıyoruz bunları"! 

Monday, January 13, 2014

Düşündüm Bulamadım...



Ben bir ara buraya böyle bir blog açmışım ama ben bile hatırlamıyorum... Burayı yazı yazmak için mi kullanayım, çektiğim fotoğrafları mı koyayım efendime söyliyim komiklikler şakalar mı yapayım derken derken bir türlü karar veremedim ve sonunda "bırak dağınık kalsın" prensibinden ilerlemeye karar verdim. Biraz zaman tayin edecek galiba buranın konseptini. Biraz da gelen tepkiler. Ya da belki tepkileri sallamam, henüz bilmiyorum. 
Hepimizin hakkında hayırlı olsun diyor kurdeleyi kesiyorum gençler!